Regulamin I Konkursu Fotograficznego

I Konkurs Fotograficzny

„Nasza Gmina Haczów”

Regulamin konkursu
1 edycja (2011/2012)


1. Postanowienia ogólne

1.1. Cel
Celem konkursu jest wszechstronna prezentacja fotografii przedstawiającej Gminę Haczów.

1.2. Regulamin
Konkurs fotograficzny „Nasza Gmina Haczów” jest organizowany na zasadach określonych niniejszym regulaminem i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

1.3. Organizatorzy
Organizatorami konkursu jest:
– Redakcja portalu www.haczow24.pl

2. Zasady konkursu

2.1. Uczestnicy

Konkurs adresowany jest do wszystkich fotografujących amatorów.

2.2. Temat

Zdjęcia konkursowe mają ukazywać Gminę Haczów widzianą oczyma autora.


2.3. Terminy

Prace na konkurs można zgłaszać do dnia, w którym upływa termin zgłaszania prac
w wybranym temacie.

Termin zgłaszania prac upływa 18 marca 2011r.

– publikacja wyników końcowych z uwzględnieniem wszystkich tematycznych wyników składowych do 2011-03-18

2.4. Zgłaszanie zdjęć
Zgłaszanie zdjęć do konkursu odbywa się WYŁĄCZNIE drogą elektroniczną.
Zdjęcia nadesłane inną drogą nie będą oceniane i nie wezmą udziału w konkursie.
Każdy z autorów może nadesłać maksymalnie 5 zdjęć.
Zgłoszenie zdjęcia do konkursu stanowi jednocześnie akceptację wszystkich zapisów niniejszego regulaminu.

2.5. Zasady oceny i wyboru zwycięzców
Oceny zdjęć dokonają użytkownicy portalu www.haczow24.pl
Na ocenę końcową fotografii w podstawowych kategoriach tematycznych składać się będzie suma punktów otrzymanych przez fotografię od wszystkich niezależnych jurorów.
W galerii „Nasza Gmina Haczów” pozostanie 30 najwyżej ocenionych zdjęć.

2.6. Deklaracje
Nadesłanie prac na konkurs stanowi jednocześnie deklarację, że osoba nadsyłająca zdjęcie:

 
– jest autorem/autorką załączonych zdjęć. Prawa osób portretowanych zostały wyjaśnione i osoby sportretowane wyrażają zgodę na wystawienie i ich publikowanie również dla celów reklamowych Konkursu oraz przyjmuje na siebie wszelkie roszczenia jakiejkolwiek natury, które osoby trzecie mogłyby kierować przeciwko organizatorom Konkursu

– przyjmuje warunki Regulaminu Konkursu

– wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych ( Dz.U.Nr.133 pozycja 883)

– wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Organizatorów Konkursu nadesłanych zdjęć w dowolnym czasie i formie dla celów promocji Konkursu.

2.8. Jury
Oceny prac będą dokonywali użytkownicy portalu www.haczow24.pl
Każdy z jurorów wyda własny, niezależny od innych werdykt.
Werdykt jurora jest ostateczny i niepodważalny.

3. Postanowienia końcowe

3.1. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do usuwania fotografii i tekstów o treści powszechnie uznawanej za obraźliwe, naruszające prawa osób trzecich lub prawo polskie, zawierających treści pornograficzne lub w sposób oczywisty godzące w uczucia religijne. Decyzja o usunięciu takich treści jest niepodważalna i ostateczna.

3.2. Organizatorzy zastrzegają, że nie ponoszą odpowiedzialności za: zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie byli w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych w tym siły wyższej.

3.3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany postanowień niniejszego regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie Konkursu.

3.5. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

3.6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.

 
4. Akceptacja regulaminu

Każdy uczestnik konkursu wysyłając emaila ze zdjęciami powinien zawrzeć w treści emaila następującą klauzulę:

„Akceptuję regulamin I Konkursu Fotograficznego „Nasza Gmina Haczów”.

Dodaj komentarz